TTW
TTW

Канада, Вялікабрытанія, Італія і ЗША дапамагаюць Ангільі запусціць інавацыйныя турыстычныя кампаніі 2025 г.

Чацвер, Люты 13, 2025

Канада, Вялікабрытанія, Італія, ЗША Ангілья

Канада, Агенцтвы Вялікабрытаніі, Італіі і ЗША аб'ядноўваюцца з Ангільяй для стварэння інавацыйных турыстычных кампаній 2025 года, якія спрыяюць глабальнай бачнасці і росту.

Савет па турызме Ангільі (ATB), афіцыйная арганізацыя, якая займаецца прасоўваннем і маркетынгам вострава Ангілья як галоўнага турыстычнага напрамку, нядаўна завяршыла ключавую двухдзённую сесію планавання рынку ў Нью-Ёрку. Мерапрыемства сабрала міжнародных прадстаўнікоў ATB і ключавых зацікаўленых бакоў пад кіраўніцтвам старшыні Мелішы Маккаў-Найлз і дырэктара па турызме Стэйсі Лібурд. У цэнтры ўвагі сесіі было ўзгадненне інавацыйных стратэгій маркетынгу Ангільі ў 2025 годзе, умацаванне партнёрства з глабальнымі прафесіяналамі ў сферы падарожжаў і пазіцыянаванне вострава як лепшага выбару для турыстаў з усяго свету.

Гэтая сесія паслужыла платформай для супрацоўніцтва прадстаўнікоў Канады, Вялікабрытаніі, Паўднёвай Амерыкі, Італіі і ЗША. Сярод удзельнікаў былі агенцтвы, якія спецыялізуюцца на лічбавай і традыцыйнай рэкламе, якія прадставілі свае ідэі і стратэгічныя рэкамендацыі для календара дзейнасці на 2025 год. Гэтыя ініцыятывы накіраваны на ўмацаванне Глабальнай маркетынгавай стратэгіі, запушчанай у снежні 2024 года.

Старшыня Меліша Маккаў-Найлс скарысталася магчымасцю ўпершыню сустрэцца з міжнароднымі прадстаўнікамі ATB, непасрэдна ўдзельнічаючы ў дыскусіях, каб стварыць аснову для будучыні турызму Ангільі. Сесія стратэгічнага планавання азнаменавала значны крок ва ўдасканаленні рэкламных намаганняў выспы, адначасова спрыяючы супрацоўніцтву паміж глабальнымі камандамі.

Павышэнне сусветнага турызму для Ангільі ў 2025 годзе

Галоўная мэта ATB на 2025 год — павысіць вядомасць Ангільі на міжнародных і рэгіянальных рынках. Каб дасягнуць гэтага, савет акрэсліў некалькі інавацыйных кампаній і ініцыятыў, у тым ліку:

  1. Мэтанакіраваныя маркетынгавыя кампаніі:
    • Пашырэнне партнёрства з прафесіяналамі турыстычнага бізнесу, авіякампаніямі і ўплывовымі асобамі для пашырэння ахопу Ангільі.
    • Выкарыстанне лічбавых інструментаў, такіх як платформы сацыяльных сетак, пошукавая аптымізацыя (SEO) і аналітыка даных, каб вызначыць новыя тэндэнцыі і перавагі кліентаў.
  2. Сумесная праца ў СМІ:
    • Узаемадзеянне з міжнароднымі СМІ, каб вылучыць унікальныя прапановы Ангільі.
    • Прасоўванне нішавых рынкаў, такіх як сектары яхты і дайвінга на востраве, каб прыцягнуць дарагіх падарожнікаў.
  3. Засяродзьцеся на ўражанні ад наведвальнікаў:
    • Паляпшэнне мясцовых паслуг і інфраструктуры для паляпшэння агульных уражанняў для турыстаў.
    • Рэклама яркіх культурных падзей Ангільі для падарожнікаў, якія шукаюць сапраўдных і запамінальных уражанняў.
  4. Устойлівае развіццё і адказны турызм:
    • Укараненне метадаў, якія адпавядаюць намаганням па ахове навакольнага асяроддзя, каб забяспечыць доўгатэрміновы рост турызму на востраве.
    • Заахвочванне экалагічна чыстых ініцыятыў і адказных паводзін наведвальнікаў для аховы прыроднай прыгажосці і рэсурсаў Ангільі.

Ідэі сесіі па планаванні

Старшыня Маккаў-Найлз падзялілася сваім аптымізмам наконт стратэгічнага кірунку, узятага падчас сесіі. Яна высока ацаніла самаадданасць міжнародных прадстаўнікоў ATB і падкрэсліла важнасць сапраўднасці і страсці ў прасоўванні Ангільі.

Асноўныя вынікі сустрэчы ўключалі вызначэнне магчымасцей росту ў розных сегментах турызму:

Супрацоўніцтва з глабальнымі партнёрамі

Важным кампанентам стратэгіі АТБ з'яўляецца ўмацаванне сувязяў з міжнароднымі партнёрамі. Прадстаўнікі з Канады, Вялікабрытаніі, Паўднёвай Амерыкі, Італіі і ЗША прынеслі каштоўную інфармацыю, падзяліўшыся рэкамендацыямі з улікам сваіх рынкаў. Гэтыя партнёрскія адносіны гуляюць важную ролю ў забеспячэнні таго, каб маркетынгавыя намаганні Ангільі знайшлі рэзананс у рознай аўдыторыі.

ATB таксама падкрэсліў важнасць узаемадзеяння з рэгіянальнымі турыстычнымі радамі і іншымі зацікаўленымі бакамі. Чакаецца, што супрацоўніцтва з авіякампаніямі, турыстычнымі агенцтвамі і дзяржаўнымі/прыватнымі партнёрамі палепшыць сувязь і зробіць Ангілью больш даступнай для падарожнікаў.

Ахопліваючы лічбавую трансфармацыю

Лічбавыя інструменты будуць адыгрываць цэнтральную ролю ў намаганнях ATB па прыцягненні і ўцягванні патэнцыйных падарожнікаў у 2025 годзе. Праўленне імкнецца выкарыстоўваць тэхналогіі для:

Прыняўшы лічбавую трансфармацыю, ATB спадзяецца пазіцыянаваць Ангілью як перспектыўны кірунак, які адпавядае чаканням сучасных падарожнікаў.

Імкненне да ўстойлівага развіцця

Устойлівае развіццё застаецца краевугольным каменем стратэгіі турызму Ангільі. ATB імкнецца прасоўваць практыку адказнага турызму, якая адпавядае мэтам аховы навакольнага асяроддзя выспы. Ініцыятывы ўключаюць:

Погляд у будучыню

Двухдзённая сесія Савета па турызме Ангільі па планаванні рынку ў Нью-Ёрку заклала аснову для амбіцыйнага і наватарскага падыходу да турызму ў 2025 г. З акцэнтам на стратэгічным маркетынгу, міжнародным партнёрстве і ўстойлівым развіцці Ангілья мае добрыя магчымасці для дасягнення значнага росту ў наступным годзе.

Гэты абноўлены стратэгічны кірунак падкрэслівае прыхільнасць ATB павышэнню статусу Ангільі як галоўнага турыстычнага напрамку, гарантуючы, што наведвальнікі атрымаюць незабыўныя ўражанні, адначасова спрыяючы ўстойліваму росту вострава.

Падзяліцца на:

Падпішыцеся на нашу рассылку

падобныя паведамленні

Выберыце сваю мову

ПАРТНЁРЫ

пры-ТТВ

Падпішыцеся на нашу рассылку

Я хачу атрымліваць навіны аб падарожжах і гандлёвыя падзеі ад Travel And Tour World. Я прачытаў Travel And Tour World'sКанфідэнцыяльнасць.

РЭГІЯНАЛЬНЫЯ НАВІНЫ

Еўропа

Амерыка

сярэдні Усход

Азія