Пятніца, лістапад 29, 2024
Яго Эксцэленцыя Ахмед Аль-Хаціб, міністр турызму Саудаўскай Аравіі, падзяліўся думкамі аб амбіцыйнай стратэгіі краіны Vision 2030 і яе трансфармацыйным уплыве на сектар падарожжаў і турызму.
Выступаючы ў 122nd На пасяджэнні Выканаўчага савета ЮНВТО ў Калумбіі Яго Эксцэленцыя Ахмед Аль-Хаціб, міністр турызму Саудаўскай Аравіі, падкрэсліў ключавыя ініцыятывы і дасягненні, якія ператвараюць Саудаўскую Аравію ў сусветную магутнасць турызму.
Сірыя прадставіла сваю Нацыянальную стратэгію турызму ў 2019 годзе, накіраваную на дыверсіфікацыю эканомікі за межамі нафты і нафтахіміі.
«Мы ўкладваем 100 мільёнаў долараў у навучанне 100,000 50 маладых саудаўцаў, XNUMX% з якіх складаюць жанчыны», — сказаў Аль-Хаціб. Гэтая ініцыятыва рыхтуе моладзь да працы ў сферы турызму, спрыяючы кар'еры ў сферы гасціннасці, падарожжаў і забаў.
Такія праграмы, як Эр-Рыядская школа гасціннасці і міжнародныя стыпендыі для лепшых устаноў, займаюць цэнтральнае месца ў гэтай працы.
Саудаўская Аравія дасягнула значных поспехаў у пашырэнні правоў і магчымасцей жанчын: з 100,000 года больш за 2019 XNUMX жанчын сталі працаваць у сферы турызму.
«Жанчыны гарачыя, кваліфікаваныя і з энтузіязмам дзяліцца гісторыяй Саудаўскай Аравіі з светам», — адзначыў Аль-Хаціб.
Ініцыятывы па пашырэнні ўдзелу жанчын уключаюць прафесійнае навучанне, павышэнне заработнай платы і ўдзел у растучых курортах Чырвонага мора і развіцці NEOM.
Саудаўская Аравія плануе павялічыць свой уклад у ВУП ад турызму да 10% да 2030 года супраць 3% сёння, стварыўшы 600,000 XNUMX новых працоўных месцаў.
З перагледжанай мэтай прыцягнення 150 мільёнаў наведвальнікаў штогод да 2030 года Саудаўская Аравія імкнецца ўвайсці ў сямёрку самых наведвальных краін свету.
Каралеўства дадае 250,000 XNUMX гасцінічных нумароў і запускае буйныя інфраструктурныя праекты, у тым ліку новыя аэрапорты і авіякампаніі, каб задаволіць попыт.
Стратэгія турызму робіць упор на ўстойлівы рост, спалучаючы перадавыя тэхналогіі з традыцыйнай арабскай гасціннасцю.
Аль-Хаціб перасцярог ад празмернай лічбавізацыі, падкрэсліўшы важнасць чалавечых сувязяў у індустрыі турызму.
«Турызм — гэта бізнес, які займаецца зносінамі паміж людзьмі, і мы павінны захаваць яго чалавечую сутнасць, адначасова выкарыстоўваючы AI і лічбавыя інструменты для паляпшэння, а не замены ўзаемадзеяння», — растлумачыў ён.
Абавязацельства Саудаўскай Аравіі правесці буйныя глабальныя мерапрыемствы, у тым ліку Экспа-2030, зімовыя Алімпійскія гульні і MICE сходаў, дэманструе сваю гатоўнасць падзяліцца сваёй багатай культурай і спадчынай з усім светам.
«Экспа-2030 прывядзе больш за 40 мільёнаў наведвальнікаў, каб адчуць саудаўскую гасціннасць, звычаі і традыцыі», — падкрэсліў Аль-Хаціб.
Дзякуючы пастаянным інвестыцыям у турызм, інфраструктуру і чалавечы капітал, Саудаўская Аравія знаходзіцца на шляху да пераўтварэння ў галоўнае сусветнае напрамак.
«Мы цалкам адданыя дасягненню нашых мэтаў і ператварэнню Саудаўскай Аравіі ў лепшы кірунак, дзе турызм адыгрывае ключавую ролю ў нашай эканоміцы», — сказаў на заканчэнне Аль-Хаціб.
Ключавыя словы: Аль-Хатыб, Арабская гасціннасць, Калумбія, прызначэння, эканоміка, забавы, Expo 2030, глабальнае прызначэнне, гасціннасць, MICE, NEOM, чырвонае мора, Рыяд, Саудаўская Аравія, топ прызначэння, турызм, Падарожнічаць, бачанне 2030, Наведвальнікі, Зімовая алімпіяда
Пятніца снежань 6, 2024
Пятніца снежань 6, 2024
Чацвер, снежнем 5, 2024
Пятніца снежань 6, 2024