Панядзелка, Люты 3, 2025
Кенія чакае значнага росту турызму з Індыі, прагназуемы рост колькасці наведвальнікаў на 20% у гэтым годзе. Турыстычныя агенцтвы краіны актыўна працуюць над прасоўваннем Кеніі ў якасці галоўнага турыстычнага напрамку ў Індыі. У апошнія выхадныя каля 15 кенійскіх турыстычных агенцтваў наведалі буйныя гарады Індыі, імкнучыся прыцягнуць больш індыйскіх падарожнікаў. Гэтыя агенцтвы выказалі аптымізм адносна перспектыў росту, асабліва пасля станоўчых вынікаў іх інфармацыйна-прапагандысцкай дзейнасці.
Павышэнне ўзаемадзеяння і прасоўвання
На закрыцці штогадовага Outbound Travel Mart (OTM), які праходзіў у канферэнц-цэнтры Jio у Мумбаі, галоўны выканаўчы дырэктар Кенійскай асацыяцыі тураператараў (KATO) падкрэсліў станоўчыя водгукі аб іх роўд-шоу ў Індыі. Гэтыя дарожныя шоу, якія адбыліся ў такіх ключавых гарадах, як Ахмедабад, Бангалор і Калькута, былі часткай стратэгічных намаганняў па павелічэнні прысутнасці Кеніі на індыйскім турыстычным рынку. Кірмаш турызму OTM стаў кульмінацыяй гэтых мерапрыемстваў, і прадстаўнікі Кеніі спадзяваліся, што іх удзел прывядзе да значнага павелічэння продажаў і браніраванняў.
Зваротная сувязь ад індыйскага турыстычнага гандлю была выключна станоўчай, асабліва ў дачыненні да сустрэч, мерапрыемстваў, канвенцый і выстаў (MICE), а таксама запытаў аб паездках для адпачынку. Кенійскія агенцтвы з аптымізмам глядзелі на будучы сезон падарожжаў, чакаючы высокага попыту як на дзелавыя, так і на турыстычныя паездкі ў Кенію.
Кампаніі па продажах і супрацоўніцтва
Каб падштурхнуць цікавасць да Кеніі, Савет па турызме Кеніі (KTB) абвясціў аб пачатку двухмесячнай сумеснай кампаніі продажаў у супрацоўніцтве з вядучымі індыйскімі турыстычнымі партнёрамі. Кампанія, якая ўключае партнёрства з такімі кампаніямі, як SOTC Travel Limited, Make My Trip, Ease My Trip, Pick Your Trail і Thomas Cook, прызначана для прасоўвання кенійскіх пуцёвак. Мэта складаецца ў тым, каб павысіць дасведчанасць аб разнастайных турыстычных прапановах, якія прапануе Кенія, асабліва за межамі добра вядомага запаведніка Масаі Мара.
Усплёск колькасці наведвальнікаў
Турыстычная статыстыка Кеніі за мінулы год была шматспадзеўнай. У 2024 годзе Індыя накіравала 106,863 12.4 наведвальнікаў у Кенію, што азначае ўражлівы рост на 95,038% у параўнанні з 2023 XNUMX, зарэгістраванымі ў XNUMX годзе. Чакаецца, што гэтая тэндэнцыя росту захаваецца, і краіна ўпэўненая, што павелічэнне маркетынгавых намаганняў і супрацоўніцтва прывядзе да яшчэ большай колькасці наведвальнікаў. Паколькі Індыя прызнана адным з рынкаў, якія развіваюцца для сусветнага турызму, Кенія поўная рашучасці працягваць сваю ўвагу на прыцягненні індыйскіх падарожнікаў у бліжэйшыя гады.
Пашырэнне за межы сафары і пляжаў
Традыцыйна індыйскіх падарожнікаў больш за ўсё прыцягвае запаведнік Масаі Мара ў Кеніі і яго знакамітыя сафары па дзікай прыродзе. Тым не менш, кенійскія турыстычныя агенцтвы працуюць над тым, каб змяніць гэта ўяўленне, прасоўваючы больш шырокі спектр уражанняў, даступных у краіне. Фокус ссоўваецца ў бок прапановы разнастайнага турыстычнага вопыту, які выходзіць за рамкі знакавых сафары і пляжных напрамкаў. Прадстаўнікі турызма Кеніі падкрэсліваюць багатую культурную спадчыну краіны, прыгодніцкі турызм, аздараўленчыя рэкалекцыі і прыродны турызм як ключавыя славутасці для наведвальнікаў з Індыі і ўсяго свету.
Уплыў на сусветную турыстычную індустрыю
Агрэсіўная маркетынгавая кампанія Кеніі ў Індыі мае больш шырокія наступствы для сусветнага рынку турызму. Паколькі ўсё больш падарожнікаў з Індыі адпраўляюцца за мяжу, у такіх напрамкаў, як Кенія, з'яўляецца магчымасць зарабіць на гэтым пашыраючымся рынку. Узмацненне канкурэнцыі паміж краінамі, якія змагаюцца за індыйскіх турыстаў, верагодна, будзе стымуляваць больш мэтанакіраваныя маркетынгавыя стратэгіі, паляпшэнне турыстычных пакетаў і большае супрацоўніцтва з сусветнымі турыстычнымі аператарамі.
Для індыйскіх падарожнікаў рост турыстычнага сектара Кеніі адкрывае новыя магчымасці для падарожжаў. Акрамя традыцыйных славутасцяў, Кенія цяпер пазіцыянуе сябе як месца для больш шырокага кола інтарэсаў, ад культурнага турызму да прыгодніцкіх мерапрыемстваў. Чакаецца, што партнёрства паміж кенійскімі турыстычнымі чыноўнікамі і індыйскімі турыстычнымі кампаніямі зробіць паездкі ў Кенію больш даступнымі і прывабнымі для больш шырокай дэмаграфічнай групы падарожнікаў.
Светлая будучыня для кенійска-індыйскіх адносін у сферы турызму
Стратэгія Кеніі засяродзіцца на індыйскім рынку ў спалучэнні з акцэнтам на пашырэнне за межы сафары і пляжаў абяцае істотны рост у турыстычным сектары. Чакаецца, што спалучэнне станоўчых водгукаў індыйскіх турыстычных агенцтваў і рэкламных кампаній, якія праводзяцца, будуць спрыяць няўхільнаму росту колькасці наведвальнікаў. Гэты зрух не толькі прынясе карысць індустрыі турызму Кеніі, але і паспрыяе глабальнаму пашырэнню падарожжаў, што робіць Кенію ўсё больш важным гульцом у сусветным турыстычным ландшафце.
Ключавыя словы: і выставы (MICE), азіяцкая краіна, канвенцый, стымулы, Індыя, Кенія, Кенійская асацыяцыя тураператараў (KATO), сустрэчы, Outbound Travel Mart (OTM)
Асяроддзе, люты 12, 2025
Асяроддзе, люты 12, 2025
Асяроддзе, люты 12, 2025
Аўторак, лютага 11, 2025
Аўторак, лютага 11, 2025
Асяроддзе, люты 12, 2025
Аўторак, лютага 11, 2025
Каментары: