TTW
TTW

Чаму высакахуткасная чыгунка - гэта будучыня еўрапейскіх падарожжаў?

Пятніца снежань 6, 2024

Бачанне атрымаць асалоду ад сняданку ў Парыжы, абеду ў Франкфурце і вячэры ў Вене праз бясшвоўную чыгуначную сетку хутка можа стаць рэальнасцю. Еўропа пачынае амбіцыйную справу пашырэнне высакахуткасных чыгунак, з планамі падвоіць яго выкарыстанне да 2030 г. і патроіць да 2050 г. Гэтыя мэты накіраваны на замену кароткамагістральных рэйсаў устойлівай, эфектыўнай і надзейнай транспартнай сеткай, ствараючы больш экалагічна бяспечную будучыню для падарожжаў па ўсім кантыненце.

Чаму высакахуткасная чыгунка - гэта будучыня еўрапейскіх падарожжаў

Высокая хуткасць рэек прапануе камфортную, экалагічную альтэрнатыву авіяпералётам. У адрозненне ад самалётаў, якія з'яўляюцца значнай крыніцай выкідаў вугляроду, высакахуткасныя цягнікі аказваюць мінімальнае ўздзеянне на навакольнае асяроддзе. Гэта робіць чыгуначны транспарт важным кампанентам праграмы ўстойлівага развіцця Еўрапейскага саюза.

рэклама

Кіраўнікі чыгуначнай галіны нядаўна сустрэліся ў Ліёне, Францыя, каб абмеркаваць гэтыя амбіцыйныя мэты. План патрабуе шырокага і паскоранага пашырэння еўрапейскай высакахуткаснай чыгуначнай інфраструктуры на аснове існуючых сетак, такіх як французская TGV, нямецкая ICE і іспанская AVE, якія за апошнія чатыры дзесяцігоддзі ўжо зрабілі рэвалюцыю ва ўнутраных чыгуначных перавозках.

Чытайце таксама: LNER ужо плануе спецыяльны Вялікдзень

Праблемы для трансгранічнага пашырэння высакахуткасных чыгунак

Нягледзячы на ​​свой патэнцыял, будаўніцтва высакахуткасных чыгуначных зносін праз міжнародныя межы ўяўляе значныя праблемы. Хаця ў Еўропе ёсць тысячы кіламетраў высакахуткасных трас, большасць з іх сканцэнтравана ў межах нацыянальных межаў. Гэтая ўнутраная ўвага ўзнікае з-за велізарных фінансавых укладанняў, неабходных для інфраструктурных праектаў, у спалучэнні з палітычным ціскам з мэтай аддаць прыярытэт перавагам падаткаплацельшчыкаў на мясцовым узроўні.

Асноўныя перашкоды для пашырэння трансгранічнага чыгуначнага транспарту ўключаюць:

Гістарычна склалася так, што гэтыя праблемы прыводзілі да затрымак, многія праекты адкладаліся для разгляду будучымі адміністрацыямі. Пераадоленне гэтых бар'ераў мае вырашальнае значэнне для рэалізацыі бачання пан'еўрапейскай чыгуначнай сеткі.

Чытайце таксама: Падарожжы ў аўторак. Хуткая магчымасць для падарожнікаў па ўсім свеце і турыстычнай індустрыі. Адкрыццё 70 самых эксклюзіўных прапаноў на авіярэйсы, гатэлі, круізы, туры і рыштунак, каб палепшыць вашу наступную прыгоду

Перавагі аб'яднанай еўрапейскай чыгуначнай сеткі

Нягледзячы на ​​​​праблемы, звязаная высакахуткасная чыгуначная сетка можа зрабіць рэвалюцыю ў еўрапейскіх падарожжах і даць значныя перавагі:

  1. Зніжэнне выкідаў вугляроду: Цягнікі значна больш энергаэфектыўныя, чым самалёты, што спрыяе дасягненню мэтаў Еўропы па нулявым чыстым выкідзе.
  2. Пашыраная даступнасць: Звязванне буйных гарадоў зробіць падарожжа больш інклюзіўным, асабліва ў рэгіёнах, якія ў цяперашні час не абслугоўваюцца чыгункай.
  3. Эканамічнага росту: Палепшаная сувязь можа стымуляваць гандаль, турызм і трансмежнае эканамічнае супрацоўніцтва.
  4. Зручнасць пасажыраў: Высакахуткасныя цягнікі пазбаўляюць ад клопатаў, звязаных з авіяпералётамі, такіх як працяглая рэгістрацыя і праверкі бяспекі.

Аддаючы перавагу гэтым перавагам, Еўропа можа пазіцыянаваць сябе як сусветнага лідара ў галіне ўстойлівых транспартных інавацый.

краінаЧыгуначныя кампаніі
Аўстрыя– ÖBB (Аўстрыйская федэральная чыгунка)
– Вестбан
– RegioJet
Бельгія– NMBS/SNCB (Нацыянальная чыгуначная кампанія Бельгіі)
Боснія і Герцагавіна і– ŽFBH (Жалезныя дарогі Федэрацыі Босніі і Герцагавіны)
– ŽRS (Жалезныя дарогі Рэспублікі Сербскай)
Балгарыя– БДЖ (Балгарская дзяржаўная чыгунка)
Харватыя– HŽ (Харвацкая чыгунка)
Чэская Рэспубліка– ČD (Чэскія чыгункі)
– RegioJet
– LEO Express
Данія– DSB (Дацкая дзяржаўная чыгунка)
– Go Collective
– DSB S-Тог
– DSB-Øresund
– Nordjydske Jernbaner
– Мясцовы
Эстонія- Элрон
Фінляндыя– В.Р
– Net-matkat
Францыя- SNCF (Французская нацыянальная чыгуначная кампанія)
- Eurostar
– РЭНФЭ
Германія- Deutsche Bahn (DB)
- Розныя прыватныя кампаніі
Вялікабрытанія- Eurostar
– Каледонскі соннік
- Мноства іншых аператараў
Грэцыя– Грэцкі цягнік
Венгрыя– MÁV (Венгерскія дзяржаўныя чыгункі)
– GySEV/Raaberbahn
Ірландыя– Iarnród Éireann (Ірландская чыгунка)
– Н. І. чыгункі
Італія– Трэніталія
- Трэнорд
– Леанарда Экспрэс
– Мікотра
Латвія– ВІВІ
Літва– LTG Спасылка
Люксембург– CFL (Société Nationale des Chemins de Fer Luxembourgeois)
Паўночная Македонія– MZ (Македонская чыгунка)
Чарнагорыя– ŽCG (Чыгунка Чарнагорыі)
Нідэрланды– NS (Нідэрландскія чыгункі)
– Прыбыццё
– Блаўнет
– Connexxion (Breng)
– Keolis (Blauwnet)
– Сінтус
- R-net (NS і Qbuzz)
– Eurobahn (Keolis Deutschland)
– DB Regio
Нарвегія– Vy (раней NSB)
– Go-Ahead Nordic
– SJ Norge
Польшча– PKP Intercity
– Przewozy Regionalne
– Koleje Mazowieckie
– Koleje Śląskie
– Koleje Dolnośląskie
– Arriva RP

Дасягненне амбіцыйных мэтаў да 2050 г

Дасягненне амбіцыйных мэтаў ЕС запатрабуе беспрэцэдэнтнага супрацоўніцтва паміж урадамі, галінамі прамысловасці і зацікаўленымі бакамі. Паскоранае фінансаванне, аптымізаваныя правілы і гарманізаваныя тэхнічныя стандарты будуць мець важнае значэнне. Асноўныя стратэгіі ўключаюць:

Еўрапейская камісія ўжо вызначыла высакахуткасную чыгунку краевугольным каменем сваёй Зялёнай здзелкі і транспартнай стратэгіі, падкрэсліваючы яе ролю ў дасягненні мэт устойлівага развіцця.

Трансгранічныя гісторыі поспеху

Хаця праблемы застаюцца, Еўропа ўжо прадэманстравала мэтазгоднасць трансгранічных чыгуначных праектаў. Прыклады:

Гэтыя гісторыі поспеху даюць каштоўную інфармацыю і служаць арыенцірам для будучых ініцыятыў пашырэння.

Чытайце таксама: Адчуйце магію зімовай краіны цудаў Уітбі з дапамогай маляўнічых экскурсій North York Moors Railway з Пікерынга ў Уітбі, Паўночны Ёркшыр, Вялікабрытанія

Роля чыгункі ў замене рэйсаў на кароткія адлегласці

Кароткамагістральныя рэйсы ў межах Еўропы ўносяць значны ўклад у выкіды парніковых газаў. Замена гэтых рэйсаў высакахуткаснымі цягнікамі можа значна паменшыць уздзеянне падарожжаў на навакольнае асяроддзе. Некалькі краін ЕС ужо пачалі рэалізацыю палітыкі па абмежаванні кароткамагістральных авіямаршрутаў на карысць чыгуначных альтэрнатыў. Напрыклад, Францыя забараніла ўнутраныя рэйсы па маршрутах, дзе можна паехаць цягніком 2.5 гадзіны і менш.

Пашыраючы сеткі высакахуткасных чыгунак, Еўропа можа стаць пераканаўчай альтэрнатывай авіяперавозкам, задавальняючы патрабаванні пасажыраў да хуткасці, камфорту і экалагічнасці.

Бачанне будучыні

Пашырэнне высакахуткасных чыгунак у Еўропе дае магчымасць пераасэнсаваць транспартны ландшафт кантынента. Нягледзячы на ​​тое, што праблемы застаюцца, магчымыя выгады — экалагічныя, эканамічныя і грамадскія — робяць гэтую ініцыятыву годнай.

Развіваючы супрацоўніцтва, укараняючы інавацыі і аддаючы перавагу ўстойліваму развіццю, Еўропа можа рэалізаваць сваё бачанне звязанай высакахуткаснай чыгуначнай сеткі да 2050 г. Гэта пераўтварэнне прынясе карысць не толькі падарожнікам, але і пазіцыянуе кантынент як сусветнага лідэра ў галіне ўстойлівага транспарту.

Чытаць Навіны турыстычнай індустрыі in 104 розныя рэгіянальныя моўныя платформы

Атрымлівайце нашу штодзённую дозу навін, падпісаўшыся на нашы рассылкі. Падпісвайцеся тут.

гадзіны Свет падарожжаў і тураў  інтэрв'ю тут.

Больш падрабязна Навіны навін, Штодзённая абвестка аб падарожжы, і Навіны турыстычнай індустрыі on Свет падарожжаў і тураў толькі.

рэклама

Падзяліцца на:

Падпішыцеся на нашу рассылку

ПАРТНЁРЫ

пры-ТТВ

Падпішыцеся на нашу рассылку

Я хачу атрымліваць навіны аб падарожжах і гандлёвыя падзеі ад Travel And Tour World. Я прачытаў Travel And Tour World'sКанфідэнцыяльнасць.

Выберыце сваю мову