Чацвер Лістапада 28, 2024
Згодна з доўгачаканым дакладам Amadeus аб тэндэнцыях падарожжаў у супрацоўніцтве з Globetrender, Азія гатовая стаць рухаючай сілай сусветнага турызму ў 2025 годзе. У справаздачы, у якой разглядаюцца тэндэнцыі пераўтварэння, якія, як чакаецца, сфарміруюць ландшафт падарожжаў у бліжэйшыя гады, падкрэсліваецца, што Азія стане не толькі вядомым напрамкам, але і заканадаўцам сусветных мод. Паколькі падарожнікі шукаюць больш захапляльных і значных уражанняў, Азія збіраецца задаволіць гэтыя патрабаванні праз спалучэнне культурнага адраджэння, тэхналагічных інавацый і персаналізаваных турыстычных прапаноў.
Дэніэл Бэтчэлар, віцэ-прэзідэнт па глабальным карпаратыўным маркетынгу і камунікацыях кампаніі Amadeus, тлумачыць: «У 2025 годзе Азія будзе не проста пунктам прызначэння; гэта будзе сусветны заканадаўца мод. Пасля года, калі змены сталі фонам паўсядзённага жыцця, падарожнікі больш чым калі-небудзь шукаюць больш глыбокай сувязі з людзьмі і месцамі». Гэта бачанне супадае з расце мадэлямі падарожжаў, якія паказваюць на тое, што Азія будзе адыгрываць ключавую ролю ў змяненні сусветнай індустрыі турызму, асабліва з яе унікальнай здольнасцю збалансаваць вечныя культурныя традыцыі з сучаснымі інавацыямі.
Пасля многіх гадоў абмежаванняў на паездкі многія падарожнікі хочуць нанова адкрыць для сябе багатую культурную спадчыну Азіі. Усплёск турызму асабліва відавочны, калі Кітай пашырае магчымасці бязвізавых паездак. Цяпер мільёны падарожнікаў могуць з лёгкасцю даследаваць Кітай, краіна пазіцыянуе сябе як адзін з вядучых цэнтраў турызму. Тайланд таксама мае намер скарыстацца гэтай тэндэнцыяй, прапаноўваючы лічбавыя візы для качэўнікаў і пашыраючы сваю бязвізавую праграму на 93 краіны, што робіць яго прывабным месцам для доўгатэрміновых падарожнікаў.
Поп-культура адыгрывае значную ролю ў падаўжэнні цікавасці да турыстычных славутасцяў Азіі. З папулярным тэлешоў Белы Лотас здымкі чаканага другога сезона ў тайландзе Гульня кальмараў стымуляванне паездак у Паўднёвую Карэю і адраджэнне цікавасці да багатай гісторыі Японіі, выкліканае тэлесерыялам Шōгун, забаўляльны турызм у Азіі расце. Iberia, іспанская авіякампанія, таксама запусціла прамыя рэйсы паміж Мадрыдам і Токіо, што робіць падарожнікам прасцей, чым калі-небудзь, даследаваць Японію, ключавое месца для культурных і гістарычных даследаванняў.
Сектар турызму ў Азіі не толькі аднаўляецца, але і расце ўражальнымі тэмпамі. Міжнародная асацыяцыя паветранага транспарту (IATA) прагназуе, што ў Азіяцка-Ціхаакіянскім рэгіёне будзе назірацца самы хуткі рост колькасці пасажыраў на працягу наступных 15 гадоў, што прывядзе да больш чым паловы глабальнага павелічэння авіяперавозак да 2043 г. Дадзеныя Amadeus адлюстроўваюць гэты ўсплёск, з выязнымі паездкамі з такіх гарадоў, як Чэнду, Кітай, павялічыўшыся на 66% у перыяд з 2016 па 2023 гг., і ў Гуанчжоу, дзе назіраецца рост на 20% на працягу той жа перыяд. У сталіцы Індыі, Дэлі, у 31 годзе колькасць пасажыраў, якія адпраўляюцца за мяжу, таксама павялічылася на 2023%, што яшчэ больш падкрэслівае рост попыту на паездкі ў Азію і з яе.
У 2025 годзе настальгія будзе адыгрываць значную ролю ў фарміраванні тэндэнцый падарожжаў. Ва ўсім свеце назіраецца адраджэнне цікавасці да мінулага, ад адраджэння фільмаў і музыкі 90-х гадоў да растучай прыхільнасці пакалення Z да лічбавых камер. У індустрыі падарожжаў гэтая настальгія ператвараецца ў попыт на ўражанні, якія нагадваюць дарослым пра перапынак у гадах, дзіцячыя канікулы або даўно страчаны мядовы месяц. Напрыклад, у Airbnb павялічылася колькасць аб'яў аб настальгічнай арэндзе, такіх як дом у стылі Полі Покет, у той час як падарожнікі з ЗША вяртаюцца ў Маямі, папулярнае месца ў эпоху «Віцэ Маямі».
Адраджэнне класічнага адпачынку таксама бачна ў росце папулярнасці кемпінгаў і кемпінгаў. Eurocamp, напрыклад, назірае значны рост колькасці браніраванняў, і 2024 год, па прагнозах, стане лепшым годам за апошнія пяць дзесяцігоддзяў. У той жа час летнія лагеры для дарослых у ЗША квітнеюць: такія кампаніі, як Club Getaway, паведамляюць пра скачок даходаў ад сегментаў для дарослых на 9% у 2024 годзе ў параўнанні з папярэднім годам.
Авіяперавозкі таксама перажываюць сур'ёзныя змены. У 2025 годзе авіякампаніі плануюць прапанаваць вельмі персаналізаваныя ўражанні, якія спалучаюць разумныя тэхналогіі з індывідуальнымі паслугамі на борце. У той час як многія пасажыры прызвычаіліся да трансляцыі кантэнту на сваіх прыладах, авіякампаніі робяць гэты вопыт яшчэ далей, прапаноўваючы індывідуальныя варыянты забаў. З выкарыстаннем алгарытмаў бартавыя сістэмы будуць прадастаўляць пасажырам персаналізаваны кантэнт, ад фільмаў і тэлешоу да рэкламы і магчымасцей пакупак, усё на аснове іх пераваг як удзельнікаў праграмы лаяльнасці. Высакахуткасны Wi-Fi, які забяспечваецца такімі пастаўшчыкамі, як Starlink ад SpaceX, таксама палягчае пасажырам трансляцыю кантэнту ў палёце, як дома.
Акрамя таго, авіякампаніі прэміум-класа ўсё часцей прапануюць гарнітуры віртуальнай рэальнасці (VR) пасажырам першага і бізнес-класа. У 2024 годзе стартап авіякампаніі прэміум-класа Beond пачаў прапаноўваць гарнітуры Apple Vision Pro пасажырам на сваім маршруце на Мальдывы, што яшчэ больш палепшыла вопыт раскошных падарожжаў.
Гасцінічная індустрыя таксама развіваецца, каб задаволіць расце попыт на захапляльныя ўражанні. У 2025 годзе гасцініцы ператворацца ў самастойныя напрамкі, прапаноўваючы гасцям больш, чым проста месца для пражывання. Нерухомасць у Азіяцка-Ціхаакіянскім рэгіёне, напрыклад Capella Ubud на Балі, якая прапануе раскошныя намёты ў трапічных лясах, і The Temple House у Чэнду, дзе спалучаецца архітэктура дынастыі Цын з сучасным дызайнам, задаюць стандарт для гэтай новай хвалі падарожжаў. Іншыя аб'екты спадчыны, такія як палац Німрана Форт у Індыі, крэпасць 15-га стагоддзя, ператвораная ў раскошнае месца адпачынку, і гатэль Eastern & Oriental у Пенанге, Малайзія, пераасэнсоўваюць тое, што значыць адчуць месца прызначэння.
З ростам лічбавай стомленасці падарожнікі ўсё часцей шукаюць вопыту ў рэальным жыцці, які дазваляе ім звязвацца з людзьмі і культурамі. Дадзеныя Amadeus паказваюць, што ў 15.6 годзе колькасць індывідуальных турыстычных паездак вырасла на 2023% у параўнанні з папярэднім годам, а ў 9.2 годзе - яшчэ на 2024%. Гэтая тэндэнцыя вядзе да росту групавых і адзіночных прыгод, накіраваных на развіццё сапраўдных сувязяў. Такія праграмы Прывітанне Незнаёмцы, якая арганізуе вячэры з незнаёмымі людзьмі на аснове алгарытмаў супадзення асоб, і PlateCulture, які прапануе падарожнікам магчымасць паабедаць у мясцовых дамах, набірае папулярнасць. Акрамя таго, расце фестывальны турызм, такія мерапрыемствы, як Балійскі фестываль мастацтваў у Інданезіі і фестываль Холі ў Індыі, прапануюць падарожнікам магчымасць прыняць удзел у культурных і сацыяльных падзеях.
Сектар турызму ў Азіі не проста аднаўляецца, але і развіваецца ў новых захапляльных кірунках. Ад прыняцця мінулага з настальгічнымі ўражаннямі да інтэграцыі перадавых тэхналогій, Азія павінна стаць лідэрам сусветнага турызму ў 2025 г. З акцэнтам на аўтэнтычныя культурныя ўражанні, персаналізаваныя падарожжы і рост попыту на сольныя і групавыя прыгоды, Азія гатовая пераасэнсаваць што значыць падарожнічаць у бліжэйшыя гады. Падарожнікі імкнуцца наладзіць больш глыбокія сувязі з месцамі, якія яны наведваюць, і Азія больш чым гатовая задаволіць гэты попыт.
Ключавыя словы: Тэндэнцыі турызму 2025 года, Азія, Азіяцка-Ціхаакіянскі рэгіён, Балі, Чэнду, Кітай, Дэлі, Лічбавыя качэўныя візы, Фестывальны турызм, групавое падарожжа, Гуанчжоу, Хосіноя Токіо, Іберыя, Індыя, Інданезія, Японія, Мадрыд, Малайзія, Пенанг, Поп-культурны турызм, Паўднёва-Усходняя Азія, Паўднёвая Карэя, Тайланд, Токіо, турызм, Падарожнічаць, Навіны навін, Убуд
Пятніца снежань 6, 2024
Пятніца снежань 6, 2024
Пятніца снежань 6, 2024
Чацвер, снежнем 5, 2024
Чацвер, снежнем 5, 2024
Пятніца снежань 6, 2024
Чацвер, снежнем 5, 2024